>>642Aš esu pradėjęs kurti lietuvišką žaidimą "Kurkliai".
Tai pikseliuoto stiliaus 2D žaidimas, kur tu kontroliuoji kurklį, kuris rausiasi urvais, kovoja su kitais vabzdžiais ir valgo sliekus bei bulves.
Bus istorijos režimas, mini-žaidimai (suvalgyk kuo daugiau sliekų ir t.t.), ir "sandbox"-režimas - kur galėsi keliauti po procedūriškai generuojamą pasaulį, ir statyti stuktūras kaip Minecraft'e.
Bet, yra vienas dalykas, kuris smarkiai stabdo žaidimo kūrimą – aš esu labai autistiškas.
Dėl to aš nenoriu naudoti jau egzistuojančio žaidimo variklio, o noriu ir visą žaidimo variklį parašyti pats.
Variklis būtų rašomas efektyvia C/C++ kalba, ir kuriamas su kuo mažiau išorinių bibliotekų – tad reikia parašyti grafikos variklį ant bazinio OpenGL, parašyti nemažą matematikos/geometrijos biblioteką, taip pat nedidelis fizikos variklis, ir t.t.
Aišku, OS-specifinę GUI dalį apimantiems dalykams (lango ir OpenGL konteksto sukūrimui, įvykių perdavimo ciklui) naudočiau biblioteką kaip GLFW ar pan.
Šiaip variklio rašymas jau pradėtas, bet dar tokia pradinė versija kad nėra paskelbta jokiose atvirojo kodo GIT repozitorijose.
Taip pat jau pradėtas kurti žaidimo menas – piktūroje matome pradinį dizainą pagrindinio veikėjo, Kurklio.