No.234465
>>234460>Mokesčius privalau mokėti nepasiant, kur esu. Negaliu naudot savo valiutos. Negaliu įkurt miesto. Čia trys iš milijono. Kaip koks robotas kartoji tą patį. Šitą jau aptariau vienam savo atsakymų. Be to, savo valiutą naudoti gali. Iš kur ištraukei, kad tai draudžiama? O apie tą miestą tai išvis kliedesiai. Tu rimtai manai, kad sugebėtum įkurt supistą miestą, jei nebūtų teritorijų planavimo įstatymo, ar kokios dar kliūties, kuri tavo mintyse tau tai trukdo padaryt? Jeigu dabar nesugebi, tai niekada nesugebėsi. Mažiau skaityk romanų apie ankstyvąją JAV istoriją.
>Nu ok tik nesiskųsk kai ribojama tavo laisvė kokiu nors būdu hipokrite.Nesiskųsiu, bet savo nuomonę išsakysiu. Jums durniams tikrai viskas arba balta arba juoda atrodo. Suvok, kad smurtas ir prievarta turi būti naudojama teisingai. Pasaulis be to tiesiog negali egzistuoti. Visiškai nesuprantu, kuo aš hipokritas, jei pasisakau už prievartą, bet nenoriu, kad ji būtų naudojama neteisingai.
>>234459>verki kad viskas draudžiama, kažkokie konspirantai neleidžia įgyvedint anarchistinės utopijos>išaiškinu, kad viskas įmanoma, jei tik visuomenė pritars tam>toliau verki ir vebleni kažkokias nesąmonesEsi apgailėtinas sliekas, degradavęs demagogas. Fui, fui, fui.
No.234466
>>234465Nekalbu dabar draudžiama ar ne. Svarbiau tai, kad skaityt nemoki.
Manai LRT hostintu iškalbų ancapą?
>iškalbųNa bet jei darytų, tai karpyt neprireiktų, kad blogai pasirodytum.
Kas yra prielaida?
O jei tavo argumentas yra nėra jų protingu tai sveikinu esi komunistas.
No.234467
>>234463Papasakok, nes kažkaip random labai atrodo.
>>234465>Nesiskųsiu, bet savo nuomonę išsakysiu. Jums durniams tikrai viskas arba balta arba juoda atrodo. Suvok, kad smurtas ir prievarta turi būti naudojama teisingai.Kam išvis diskutuot/sakyt kažką, jei tai tik nuomonės reikalas. Kaip išvis įmanoma diskutuot tai lol.
>Kaip koks robotas kartoji tą patį. Nes ignoruoji. Kaip manai, kodėl visi Memecoinai buvo didelė naujiena? Tu net nežinai tokių bazinių dalykų.
>išaiškinu, kad viskas įmanoma, jei tik visuomenė pritars tamLOL
No.234468
>>234466Manai, kad apie save šneku? xd
Nevadinau taves komiu
No.234470
>>234466Nu ok, labai tau svarbu tas LRT. Nežinau ar "hostintų", bet labai abejoju, nes nieko panašaus nesu apskritai matęs per LRT. Jeigu kandidatuotum į Seimo rinkimus su ancapų partija, tai aišku, gautum kažkiek pakalbėt, kaip ir kitos nišinės partijos gauna truputį eterio laiko.
Šiaip jeigu taip rūpi, tai parašyk per FB jiems, kažkokį atsakymą gausi.
>>234467Tai kokia tavo nuomonė? Kad visas smurtas ir visa prievarta yra smerktina ir to neturėtų egzistuoti?
>Nes ignoruoji.Ką ignoruoju? Gi sakau, per demokratinius procesus gali bandyti siekti savo tikslų. Kad ir referendumą renk, jei nori.
>Kaip manai, kodėl visi Memecoinai buvo didelė naujiena? Tu net nežinai tokių bazinių dalykų.Nes tai buvo didelė naujiena. Kažkoks save atsakantis klausimas.
No.234471
>>234465>Suvok, kad smurtas ir prievarta turi būti naudojama teisingaiPaaiškink, kodėl blogai išprievartaut tavo močią.
No.234473
>>234471Nes valstybe nusprendzia kuris smurtas yra gerai o kuris blogai
No.234474
>>234471Nes tai sukeltų emocinį skausmą ir fizinį nemalonumą, galimai pridarytų didelių ir ilgalaikių psichologinių problemų. Tai pažeistų žmogaus teisę į savo kūno autonomiją, jei tai būtų naudojama kaip bausmė, tai būtų neįprasta ir žiauri bausmė, kas yra, manau, daugelis sutiks, amoralu.
No.234475
>>234473Taip, sutinku. Visuomenė didžiąja dalimi sprendžia, kas jai yra priimtina, o kas - ne. Visuomenės valią vykdo valstybinės institucijos
No.234476
>>234474Manės uždarymas į kaleima, nes neatiduodu savo pinigų sukeltu man emocinį skausmą ir fizinį nemalonumą, galimai pridarytų didelių ir ilgalaikių psichologinių problemų. Tai pažeistų mano teisę į savo kūno autonomiją, tai yra naudojama kaip bausmė, tai yra neįprasta ir žiauri bausmė, kas yra, amoralu.
No.234477
>>234475>Visuomenes valia vykdo valstybines institucijos.Ne ne ne gojau tu pats negali vykditi savo valios mes nuspresime kas tau geriau
No.234478
>>234476Tavo uždarymas į kalėjimą atneštų naudą visuomenei, ko nepadarytų kažkieno išprievartavimas. Be to, tai nėra neįprasta ir žiauri bausmė.
Šiaip suprantu tavo argumentą. Iš tikrųjų, objektyvaus gėrio ar objektyvios tiesos nėra ir negali būti. Bet taisyklės visgi turi būti. Negali būti taip, kad tu prievartauji žmones, nes tau atrodo, kad tai yra teisinga, o niekas tau nieko negali padaryti, nes nėra objektyvios tiesos. Todėl, mes, Lietuvos, kaip ir bet kokios kitos šalies, piliečiai, esame maždaug sutarę, kas turi būti leidžiama, o kas - ne. Nu atleisk, bet pas mus negalima prievartauti. Jei labai to nori, gali bandyti įtikinti visuomenę, kad tai yra gerai (ko padaryti vistiek nepavyks, nes žmonės bendrai paėmus turi gan neblogą moralinį kompasą), arba išvykti kažkur kitur, kur tai yra leidžiama.
No.234479
>>234477Visi negali vykdyti savo valios. Tai sukeltų chaosą.
No.234481
>>234465>išaiškinu, kad viskas įmanoma, jei tik visuomenė pritars tamGali daryt viską, kol laikaisi įstatymų. JFL
No.234482
>>234478Taip mane uzdaryti i kaleijma atenstu tiek pat naudos kiek atpyzdinti bica kuris nesimeta ant cizu nes kiti ę parukyt nori. Ir niekas nesako panaikinti bet kokias taisykles, esminai du punktai yra:
Panaikinti valstybines institucijas kurios yra neefektyvios ir neatsakingos, nes visas pajamas gauna prievartos budu.
Leisti zmogui ar ju grupei pasirinkti kokias taisykles jie nori taikyti savo valdose.
No.234484
>>234482>Leisti zmogui ar ju grupei pasirinkti kokias taisykles jie nori taikyti savo valdose.Seniuk, netyčia apibūdinai valstybę.
No.234486
>>234479>ChaosasNenorejai dar neprasmingesnio zodzio pasirinkti? Niekas nedraustu zmonem susikurti savo taisykliu, tik jas priki6in4ti kitiems.
No.234487
>>234474>Nes tai sukeltų emocinį skausmą ir fizinį nemalonumą, galimai pridarytų didelių ir ilgalaikių psichologinių problemų. Tai pažeistų žmogaus teisę į savo kūno autonomiją, jei tai būtų naudojama kaip bausmė, tai būtų neįprasta ir žiauri bausmė, kas yra, manau, Argumentai, kuriuos panaudojai tinka ir sodinimui į kalėjimą už tai, kad neatiduodi pusė savo algos.
>daugelis sutiks, amoralu.xd
No.234488
>>234482Čia dar įdomus momentas: kas užtikrintų vieningas taisykles, jei ne viešojo finansavimo modeliu išlaikoma institucija, turinti prievartos monopolį?
>>234486Nesupratau, kaip gali funkcionuoti visuomenė, kurioje kiekvienas vadovaujasi savomis taisyklėmis ir neprikišinėja jū kitiems?
No.234489
>>234486Blet nebūk toks myžnius ir skaityk apgultį. Stipresni visada galės daryt ką nori. Tai yra žmonių prigimties faktas.
No.234490
>>234484Pabandykim dar karta.
Sėdi Petras, Jonas ir Tomas bare.
Petras su Jonu rūko, Tomas ne.
Petras su Jonu nori nusipirkti parukyti, jiems nereik viso pakelio todėl jie susimeta bapkes.
Petras ir Jonas pastebi, kad bus dar pigiau jeigu Tomas prisides prie bendro fondo.
Tomas nenori prisidėti, nes jis nerūko.
Petras su Jonu jau nusipirko cizų, Pasiūlo jam 1/3 pokelio ir prašo iš jo pinigų
Tomas nesutinka sumoketi.
Petras su Jonu eskaluoja pinigų prašymą, kol arba Tomas duoda pinigus arba yra atpyzdinamas ir jo pinigai paimami.
Tai yra valstybė.
Situacijoje be valstybės Tomas turi pasirinkima savanoriškai prisidėti prie cizų pirkimo. Iškarto pasakyti jog jis neprisidės prie cizų pirki ir jeigu iš jo prašys pinigų jis pasišalis.
Tai yra grupės žmonių susitarimas.
No.234491
>>234478>VisuomeneiTuri omenyje kai kuriem žmonėm.
> Iš tikrųjų, objektyvaus gėrio ar objektyvios tiesos nėra ir negali būti.Tai, kodėl apsimeti, kad įmanoma diskutuot tai? Moralė išgąstukas.
>Manymas, kad noriu prievartauti No.234492
>>234489Tai nereiškia, kad tai gerai.
No.234493
>>234490Kuo remdamasis manai, kad Jonas ir Petras neprivers Tomo mestis prie cigių? Toks susitarimas būtų nenaudingas daugumai narių, ir būtent dėl to neracionalus.
No.234494
>>234488Vieningos taisyklės nebūtinos, kaip dabar yra skirtingose valstybėse.
Kodėl manot, kad geriausias vienetas yra būtent valstybė, o ne tarkim miestas?
No.234495
>>234493Jonas ir Petras išpisa Tomą. Daugumai naudingas susitarimas.
No.234496
>>234493Tai arba jie ji vercia naudodami prievarta, apie ka sioje gijoje kalbama, arba jis savanoriskai sutinka mestis.
>Bet ju daugiau jie vistiek ji galetu primusti panaudoti smurta ir tai nesiskiria nuo valstybes.Taip, bet tai nebutu normalizuota veikla del kurios jie nesusilauktu jokio atsako, del Tomo gebejimu ir naudos kurios jis jiems nebeteiktu arba Tomo perkamu apsaugos paslaugu ir taip toliau.
No.234498
>>234495Tos pačios taisyklės galioja visiems, o Jonas ir Petras nenori būti išpisti, todėl patys nepisa Tomo.
>>234494Kuo autonomiškas miestas skirtųsi nuo valstybės, arba, tarkime valstijos, kaip yra JAV?
>>234496Tai siūlau pasekti Tomo pėdomis ir nebeteikti paslaugų kitiems visuomenės nariams. Galbūt žmonės susimąstys ir nustos prieš jus naudoti prievartą.
No.234499
>>234497Nu tai su tavim negalima diskutuot.
No.234500
>>234498Ir tu negali neteikti paslaugu, nes valstybe tave atpis uz PSD nemokejima ar dar koki suda.
No.234501
>>234500Nu va Petras ir Jonas visiškai prigavo Tomą.
No.234502
>>234498>Tos pačios taisyklės galioja visiems, o Jonas ir Petras nenori būti išpisti, todėl patys nepisa Tomo.Tai jei jie du norėtų būt išpisti, viskas ok?
No.234503
>>234478>Iš tikrųjų, objektyvaus gėrio ar objektyvios tiesos nėra ir negali būti.Tai kaip tu gali būti tikras dėl bet ko ka tu teigi? Nes išeina, kad tu tiesiog savo nuomonę nori primesti kitiem.
https://youtu.be/hlJD0i_WwdQ No.234504
>>234502Pagal mane - ne, bet jei dauguma nori būti išpisti, nieko nepadarysi, visi bus pisami. Gali bandyti priešintis, bet dauguma vistiek nugalės.
No.234505
>>234504>jei dauguma nori - nieko nepadarysiheh
No.234506
>>234503Nebandau kitiems prikišti savo supratimo apie gėrį ar pan. Kaip tik noriu pasakyti, kad neįmanoma žinoti, kas yra objektyvus gėris, todėl tenka vadovautis daugumos nuomone. Aš turiu stiprius įsitikinimus, kurie man atrodo teisingi, bet suprantu, kad to negaliu patikrinti. Negaliu faktiškai išsiaiškinti, kas yra gerai, o kas yra blogai, nes pats prisimenu, kaip mano įsitikinimai keitėsi ir suprantu, kad jie greičiausiai dar keisis ateityje.
No.234507
>>234506O iš kur tu žinai, kad teisinga vadovautis daugumos nuomone? O gal dauguma klysta, gal dauguma tiesiog durna? Galiu tave taip bambozlint iki begalybės.
P.S. vidosą palinkinau nešiaipsau, stipriai rekomenduoju pažiūrėti ir nebebūti (((skeptiku)))
No.234508
>>234504Literalaus vergo mentalitetas
No.234510
>>234508Esu suvalgęs raudoną piliulę su juodos priemaišomis. Jūs visi melynpiliulinti.
No.234511
>>234507Ok, pabandysiu pažiūrėt tą video. Tik iš vikipedijos kažkaip labai jau hedonistiškai ir egoistiškai pasirodė tas objektyvizmas. Ir jeigu visi siekia turėti kuo daugiau laimės sau, tai ar nebus panaši sistema į tą, apie kurią kalbėjau, kai dauguma įstato savo taisykles ir priverčia jų laikytis, nes tai jiems atneša daugiausia naudos?
No.234512
>>234504>(((ayn rand))) meslas>(((objetyvizmas)))anonimai…
No.234513
>>234512oj skirta tam maumui kur vidosa palinkino
>>234503 No.234514
Internetas yra Libertarizmo sekmės pavyzdys
Įrodykite kitaip
Patarimas:Tu to negali padaryti
No.234515
>>234514Dar ir kaip galiu.
Internetas su liberšūdizmu neturi nieko bendra. Tu – nusišnekėjai.
No.234520
>>234519Ne jis, bet internetas gan stipriai reguliuojamas.
No.234521
>>234515Esu libertaras ir antrinu